FEM

Idag är det fem dagar kvar tills jag åker och jag är sjuk =(  Jag har lyckats få både halsfluss och öroninflammation, bra jobbat! Efter en outhärdlig natt med rejält ont i öronen ringde mamma till en läkare och fixade en tid. Läkaren sa att jag utan tvekan har halsfluss och en rejäl öroninflammation, kändes riktigt toppen att höra faktiskt! Som tur var fick jag en dunderkur med penicillin som jag ska äta från och med idag och tio dagar framåt. Förutom penicillinet ska jag äta massa Alvedon och Ipren när jag flyger för att minska smärtrisken i det höga lufttrycket. Känns sådär halvt kul att vara nerdrogad den första tiden i USA men det kan väl tyvärr inte hjälpas.


Jag har kommit på att jag har glömt att berätta att Carmen inte kommer till USA för ens den tredje september för hon hade tydligen fått IG i ett ämne och var tvungen att gå i sommarskola nu under sommaren för att läsa upp det ämnet för att få åka till USA. Detta innebär att jag kommer vara själv med Judy och Rick de första veckorna vilket i och för sig inte gör mig någonting. Eftersom Rick jobbar natt och Judy ska opereras kommer jag vara själv på nätterna och det gör mig heller ingenting men de vill inte att jag ska behöva vara själv så de har fixat så deras granne Patty 73 år ska sova med mig några dagar men eftersom hon är så gammal vill de inte att hon ska behöva sova borta för många dagar så nu har de fixat så jag kanske ska få sova hos deras vänner några nätter. Men som sagt jag ska försöka övertala dem när jag kommer dit att det är lugnt för mig att sova själv så jag slipper flytta runt liksom. Men å andra sidan känns det bra att de bryr sig, de sa till mig för några dagar sedan att de aldrig skulle förlåta sig själva om det skulle hända Carmen eller mig någonting när vi är hos dem. Fint sagt tycker jag!!


Kommentarer
Postat av: Julia D

Jag vill inte att du ska åka... Det kommer kännas konstigt utan dig. Och du får inte sova ensam!!! haha. PUSS

2009-08-06 @ 23:07:36
Postat av: Hanna

Usch vad tråkigt att du är sjuk, krya på dig!;)

Hoppas du mår bättre tills NY, snart åker vi!:D

2009-08-07 @ 00:30:32
URL: http://hannasord.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag konnmer sakna er så himla mycket Julia, ni är så fina allesammans =) Och jag kommer ju tillbaka om ungefär 300 dagar ;)PUSSS

2009-08-07 @ 02:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0