Johnston City IL

Im finally here!! Igar kvall landade jag pa St. Louis airport runt sju tiden, sa fort jag kom ut fran ankomsthallen tyckte jag mig se Judy  sa jag gick fram och sa "Hi" och hon svarade " Oh my good HI". Jag gick fram till henne och gav henne en stor kram, sekunden efter sag jag Rick komma gaende sa jag gick fram till honom och gav honom en stor kram med. Han hade varit och killat runt lite pa flygplatsen. Pa vagen hem stannade vi pa en restaurant och at, man betalade tio dollar och sa fick man ata hur mycket man ville. Ni skulle bara veta hur mycket mat det fanns dar, usch jag blev nastan acklad. Jag forsoker iaf ata sa nyttigt som det gar har, jag har faktiskt bara atit rikrigt onyttigt en gang pa nastan en vecka, det ar svarare an vad ni tror i det har landet. Det som stor mig mest at att fet mat ar typ tusen ganger billigare an fet mat, otroligt irriterande!

Imorse vaknade jag av att Precious (hunden) hoppade upp i min sang och slickade mig pa axeln, hon ar sa sooot!! Efter nagon timme akte Rick och jag ivag pa hans motorcykel for att halsa pa hans foraldrar lite snabbt, de var hur sota som helst. Hans pappa pratade vaaldigt sakta och vaaldigt hogt med mig, forst trodde jag att han hade dalig horsel och pratade sa bara for att hora vad han sjalv sa. Men efter en stund sa Rick " Dad, you don't have to speak like that she understands you" da svarade han " Oh okay, I didn't know she did, the other students you have had didn't understand us when they first got here". Han var verkligen urgullig. Efter vi hade varit hos hans foraldrar akte vi vidare och handlade mat. Nu ska vi snart aka ivag och bowla i Mairon, hoppas att det blir kul.

Imorgon kommer det nagra ungdomar hit sa att jag ska fa traffa nagra innan skolan borjar, jag hoppas verkligen pa att de ar trevliga. Jag har massor att beratta om NY men jag hinner inte gora det nu, vi ska snart aka sa jag ska forsoka gora det en annan dag. Nu ropar Rick pa mig att vi ska aka sa jag mate sluta nu, ha det superbast hemma!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia.

Åh vad kul att resan gick bra. Och din familj verkar hur bra som helst, och det är viktigast!

Vad bra att du försöker äta nyttigt haha, och jag förstår att det kan vara svårt för min pappa var där massa gånger och säger att det är billig skräp mat överallt. Det känns lite overkligt att du är där och kommer leva som en amerikansk Emma under ett helt år.



Ser framemot och höra om NY. Puss på dig.

2009-08-16 @ 19:53:28
Postat av: Carro

Coolt, jag vill också. Hoppas alla är snälla mot dig annars jävlar kommer jag =D haha

2009-08-18 @ 01:00:04
URL: http://carroalkelind.blogg.se/
Postat av: Andrea

Skönt att det verkar bra:D Hoppas Carmen också är snäll och de andra! Tänk om det är som i mean girls haha;)

2009-08-18 @ 08:29:21
Postat av: alicia <3

jag saknar dej storasyster , :/<3

du betyder mer än vad du tror !! <3

älskar dej ! :') <33

2009-08-21 @ 21:09:15
Postat av: igge eva-lena gerd

vi hoppas du har det jättebra och att du trivs i det stora landet. Vi är i det lilla landet i staden Söderköping och förlustar oss på Söderköpings Brunn med god mat och dryck. Gerd gjorde ett jättefint inspel idag på 14:e hålet och jag (Igge) pruttar ohämmat. Puss på dig.

2009-08-22 @ 23:48:30
Postat av: Igge

Hej igen Emma! Ursäkta det knäppa inlägget, det var lite sent och lite för mycket champagne. Men vi har haft en jättemysig helg i Söderköping. Det låter i alla fall som att du har det bra over there. Hoppas att dom tar väl hand om dig i familjen och att dom är snälla mot dig. Kram från Igge

2009-08-24 @ 08:27:46
Postat av: Emma

Igge: Ingen fara alls, jag hade mina aningar om champangen ;P Jag har det jattebra, lite mycket laxor bara. Familjen ar urgullig, hur snalla som helst. Kramar

2009-08-25 @ 01:04:00
Postat av: Emma

Tack for alla fina kommentarer, de gor mig sa glad =) <33

2009-08-25 @ 01:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0