USA imorgon!!

Imorgon 10.40 lyfter planet mot USA. Just nu vet jag inte vad jag känner, trodde jag skulle vara supernervös men det är jag inte. Jag har bara en lite orosklump i magen, antagligen för att jag inte vet hur jag kommer reagera över att inte få träffa min fina familj och vänner på så länge. Men jag hoppas att det ska gå bra, jag har närmare sagt bestämt mig för att det ska gå bra. Jag menar jag har alltid varit självständig och klarat mig på egen hand så detta ska inte kunna stoppa mig.

Idag tog jag de näst sista farvälen och de har varit dem jobbigaste hittills, jag måste erkänna att jag fick kämpa för att tårarna inte skulle rinna. Först sa jag hej då till min allra bästa vän Carolie som jag fick ett jättefint armband av som har en lite berlock som det står "Emma & Caroline" på ena sidan och "Always and forever" på andra sidan, OTH nördar som vi är. Och så tog jag farväl av min syster Emilie hennes sambo Marcus och deras son Herman (mitt gudbarn). Jag kommer sakna er så mycket, men jag vet ju att ni finns kvar när jag kommer hem =D Jag planerar även att ringa till min andra syster Elin ikväll och säga hej då en sista gång innan jag åker. Så nu har jag bara ett farväl kvar att ta och det är till min mamma och pappa som säkerigen kommer bli det jobbigaste utav dem alla!

Om bara ett litet tag åker jag mamma och pappa till stockholm och bor den sista natten på hotel så slipper vi gå upp så tidigt. Jag tror hotellet ligger ungefär 15 min från Arlanda så det blir ju perfekt!!! Nu ska jag ta till vara på kvällen och njuta den stund jag har kvar med mina föräldrar. Nästa gång jag skriver är jag antagligen i USA, får se om jag får chansen att skriva något i NY, annars kommer det ett inlägg så fort jag kommit till JC jag lovar.

Ha det nu så bra här hemma så ses vi om 304 dagar, samma dag som skolan slutar här i Nyköping. Då blir det partaj kan jag lova, och då är jag ju 18 med så det blir kanske en sväng på krogen, vem vet?  ;P

Kommentarer
Postat av: Lisa Urban

Hej! Kul att en till ska till Illinois! Jag åker dit på lördag, Var det svårt att flyga och så? Är jättenervös xD

Hör av dig :)

2009-08-12 @ 16:08:34
URL: http://lisaurban.blogg.se/
Postat av: Carro

Hhaha, det kan du betta på att de blir! <3

2009-08-18 @ 00:58:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0