Jag lever på kicken, precis som du

Idag är en väldigt bra dag! Vad skulle kunna vara dåligt liksom när solen skiner och himlen är blå? Just nu sitter jag i skuggan med min dator i knät, klarar inte av mer sol nu (vill inte se ut som en kräfta imorgon) =P Det märks på alla mörliga sätt att det snart är sommar, känns som jag går halvtid i skolan nu för massor av kurser är redan avslutade. Idag exempelvis börjde dagens enda lektion 12.10 och slutade 12.45, inte illa direkt. Kändes ganska onödigt att överhuvudtaget åka till skolan idag men eftersom vi skulle få reda på våra betyg i Matte A ville jag gå dit ändå. Måste bara berätta att tro det eller ej så fick jag MVG i Matte A helt otroligt, jag är såååå glad =D



Jag pratar med mina världföräldrar nästan varje dag nu på msn och allt känns så bra , de är så snälla och trevliga. De säger att jag kan kalla dem mom and dad om ja vill hahah, vet inte hur det blir med den saken skulle kännas konstigt att kalla någon annan för mamma och pappa än mina riktiga föräldrar. Annars inte så mycket nytt faktiskt, ska till amerikanska ambassaden den andra juli. Känner mig rädd att jag inte ska fatta vad de säger och att de då kommer att tro att jag ör terrorist eller något och inte ge mig visum.


Idag är det 70 dagar tills jag åker, känns som en evighet dit, men jag är säker på att det kommer gå hur fort som helst (på både gott och ont).

Kommentarer
Postat av: malin

haha jaa ;D

okeej, på vilket sättt ??:D

JAA, känns kanon :D:D

2009-06-01 @ 17:21:48
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: malin

Ojj då :S men tur att de inte va större problem, typ glömt bort att du ska åka och sånt ;D

nee faktiskt inte :) endast att ja inte kom i ngt område ja önskade, men gör inte så mkt nu när ja fått toppen familj lixom ;D

2009-06-01 @ 22:24:45
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: andrea

det blev du ändå , hihi<3

2009-06-02 @ 16:31:35
Postat av: malin

guud de där lät lite konstigt :O men tur att de vatt braa nu efter :D

önskade kalifornien, meeen asså allt känns så bra endå ;D

2009-06-04 @ 13:59:28
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0