77 dagar kvar people

Borde egentligen inte sitta här och skriva eftersom jag har massa plugg den här veckan men jag kan liksom inte koncentrera mig vilket är konstigt då jag aldrig annars har problem med det. Koncentrationsproblemet kan bero på att jag har hundra tusen andra saker att tänka på, både possitiva saker och saker som mest gör mig irriterad över att jag ens lägger energi på att skänka dem en tanke. Ja är också för övrigt väldigt trött på skolan nu, det känns som det räcker med prov, inlämningsuppgifter och muntliga redovisningar, aja det är bara 14 skoldagar kvar och jag får väl lov att stå ut. Det enda negativa med att det är så få dagar kvar är att jag bara har 14 dagar kvar med Ei08b, som jag kommer att sakna väldigt mycket. Annars ska det bli skönt att komma ifrån Nypan ett tag, jag är lite trött på allt snack om allt och alla, händer det någonting en lördag vet hela stan om det på måndagen, eller inte hela stan kanske men min kompiskrets iaf. Det värsta med allt snack är att det blir värre än vad det egentligen är! Men det är så livet är och om man tänker efter hur kul skulle livet vara om man inte fick höra lite skvaller ibland =P Och jag vet inte vad jag förväntar mig av Johnston City heller, där borde det väl snackas om allt och alla då det bara bor 3500 där =O Men det blir iaf nytt snack om nya människor, här är det typ samma gamla visa varje gång =P hahaha.

Jag och mamma började fixa alla visum papper i helgen, det var inte det lättaste om man säger så, väldigt många mysko frågor som man bara skrattade åt men USA är USA =P Jag är nästan klar iaf det är bara några saker som måste kompleteras. Aja det jag skulle komma till var att mamma ringde till explorius idag och frågade om någonting som gällde visumpapprena, då berättade Pierre för henne att jag åker den 11 augusti, det innebär att jag bara har 77 dagar kvar i Sverige, det är ju ingenting liksom =D Jag pratade med Rick och Judy idag på msn och vi kom fram till att jag landra på St. Louis flygplats den 14 augusti =) Åhh längtar så!!!!!




Är det någon mer som åker 11 Augusti? =D

Kommentarer
Postat av: malin

Jaa :D ja ska till missouri :D och du ? ;D tkr ja låter perfaa:D

2009-05-25 @ 21:46:35
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: malin

HAHA GOOOOD :D GRANNNAR LÅTER FINT :D St Louis tyyyp :D o duuu ska till???:D

2009-05-25 @ 22:27:35
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, hoppas det :)

Vill helst hamna i södra delen. Har fått regionen "South atlantic" så det lär väl bli i någon av de staterna.

2009-05-26 @ 19:37:04
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: malin

Jaaa :D:D fast nu vart de visst ngt annat st haha ;D typ granne me st louis iaf ;D men de e nog nära endå ;D

jag åker med sts :D och du ?:D

2009-05-26 @ 20:14:49
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: malin

haha jaaa, bättre än ingen grannne alls :O ;D

okeej känns de bra då?:D

2009-05-27 @ 22:54:41
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0