...

I torsdags var det valborg, det var kul som satan! Först trevlig middagsmys hos Carro med några tjejer, sen kom det lite annat folk. Lite senare på kvällen bar det av till vallarna och där stötte man ju på ett och annat igenkänt ansikte :D Som sagt helkul var det, mega lyckad kväll! Och det blev som mina kära vänner Andrea och Charlotte sa, " På valborg blir det allt utom nyktert " hahahah :P Nej då så farligt var det inte riktigt :P

Nu ska jag fixa mig lite och sen bär det av till Carro igen, ska skriva ett inlägg imorgon om allt nytt om USA :)


 Min allra bästa vän Caroline och jag, kvälllen till ära.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska till Ripon som ligger utanför san francisco. Jag åker med ef. Vilken organisation åker du med?:) Du skulle till Illinois va? Till en stad som ligger nära Chicago?

2009-05-02 @ 19:29:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

haha råka skriva min msn men du kan ju adda den också om du vill:P

2009-05-02 @ 19:29:49
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej inte så jättestor stad har lite över 13000 invånare. Men det ligger en stad med 200 000 invånare bara 10 min ifrån och sen ligger San Francisco en timme bort, så det är rätt bra:)

Ja men vad roligt, vet du mycket om din skola än?

Okej vad bra!:)

2009-05-03 @ 15:39:04
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: ANDREA

hahah så bäst det citatet är

kommer sakna dig som fääään när du är borta<333

2009-06-02 @ 16:28:57
Postat av: alicia <3

hej emma! (:

gud vad jag saknar dig gumman :')<3

du betyder verkligen allt, du finns alltid här för en.. :'))<3

jag älskar dig storasyster!! :D<333333

kram från din lillasyster alicia =')<33333333

2009-06-20 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0