Måndag

Idag är en fantastiskt bra dag, förutom att jag har massa plugg, nationellt prov i spanska imorgon, inlämning i naturkunskap imorgon, nationella i matte på onsdag och inlämningsarbete i samhäll. Det är ungefär det lilla vi har den här veckan, men som tur är kan man inte plugga så mycket till nationella, bara repetera lite :P Jag känner mig hur pepp som helst på att få åka till USA, hade jag fått bestämma skulle jag dra imorgon. Informationsmötet i lördags peppade upp mig något så makalöst, jag har ju nu i några veckor inte velat att tiden ska gå så fort som den gör bara för att jag ska hinna med att göra allt jag vill innan jag åker. Men nu vill jag hoppa fram tre månader i tiden så att det ska bli Augusti och att jag skulle få åka om bara några dagar. Men det går väl tyvärr inte att fixa så att det blir så är jag rädd, så jag får väl fortsätta leva livet här hemma och ta tillvara på den tiden jag har kvar:P


Jag kom på nu att jag nog inte har nämt vilken high school jag ska gå på, jag ska gå på Johnston City High School. De sporter som finns är softball, basket, cheerleading, volleyball, track, wrestling, flags, football, golf, baseball och pom pon squad. Judy sa att det var ganska svårt att komma med i softball laget, men det spelar ingen roll för mig eftersom jag ändå inte hade tänkt gå med i det iaf. Men hon trodde att jag skulle kunna ha en chans att komma med i basket, volleyball eller track om jag ville utan problem. Så det känns ju bra att jag har chans att joina något lag så jag slipper sitta sysslolös hela dagarna:P


 Jonston City High School, home of the Indians

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja precis det är ju skönt om det låter än vara ut lite senare:) Ja precis har alltid velat åka till florida haha;) Ja adda mig som vän på face, Louise Dehlin.

Ja visst kan du få länka, jättekul:D Skulle jag kunna få länka till din?:)

Kram!

2009-05-11 @ 22:24:34
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Åhh vad roligt! Hoppas att de åker nåt med dig och den andra utbytesstudenten som du skulle bo med:)

Men du jag tror att du addade fel hehe;) Jag hette förut Louise Krumm på facebook så om du söker på Louise Krumm så kommer den rätta Louise Dehlin upp:) Den andra var ju en gammal tant;)

Kram! Jag länkar :D:D

2009-05-12 @ 20:34:14
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Åhh vad roligt! Hoppas att de åker nåt med dig och den andra utbytesstudenten som du skulle bo med:)

Men du jag tror att du addade fel hehe;) Jag hette förut Louise Krumm på facebook så om du söker på Louise Krumm så kommer den rätta Louise Dehlin upp:) Den andra var ju en gammal tant;)

Kram! Jag länkar :D:D

2009-05-12 @ 20:35:22
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: Louise

louise delin kommer up när du söker på louise krumm haha complicated;)

2009-05-12 @ 20:41:40
Postat av: Louise

Ja precis man vill se så mycket som möjligt!:)

Men bor du i sthlm?

Hahaha aaa, fast nu blev det rätt:D

2009-05-13 @ 19:40:03
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: Carro

GOOO cheerleading ;)

2009-06-03 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0