I SUCK!!!

Jag vet att jag suger på att blogga!!!!!! Jag ber om ursäkt tusen gånger om!!!

Jag tänkte summera he gångna veckorna lite snabbt, alltså inget detaljerat för att sedan kunna komma igang på riktigt. Det har nu gått 6 veckor sedan jag lämnade Sverige tro det eller ej och jag saknar er och Sverige hur mycket som helst. Med Sverige menar jag att bara kunna ta bussen in till stan en lördag och shoppa eller kunna gå på en fest om jag vill eller att komma hem senare än klockan elva eller tolv på kvallarna. Inte för att jag och Carmen har en bestämd tid vi måste vara hemma, men med tanke på att alla kids over here har en curfew och om de kommer hem en endaste minut för sent blir de grounded. Eftersom jag och Carmen inte har körkort och det inte finns någon lokaltraffik får vi snällt åka hem när de vi umgas med åker hem.

Vad finns det annar att berätta, jo skolan.... Jag går ju som sagt var på JCHS dar jag ar sophomore, även fast jag är gammal nog att vara senior så låter vår studievägledare inga utbytesstudenter gå i en högre grade, it pisses me off! Men jag har iaf junior and Senior classes. Skolan är bra men det är mycket plugg, och min skola ar tyvärr inte så enkel som alla andra merikanska skolor är har jag fått höra men det ska nog gå bra endå hoppas jag.

Nu måste jag skynda till sängen, klockan ringer 06,40 imorgon bitti och ni som känner mig vet att jag inte är den morgonpiggaste människan på denna jord, eller vad säger du Mamma ;)



Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Känner nog ingen som är så seg på morgonen som du:-) puss puss mamma

2009-09-22 @ 13:37:51
Postat av: Kajset

<3

2009-09-22 @ 14:34:43
Postat av: Elin

hahah det är bara skicka en Alvin eller en Herman så kommer man upp fortare än man tror=P

2009-09-22 @ 22:21:26
Postat av: Emma

Mamma: Hahah det stammer nog men allting har sin charm :P

2009-09-22 @ 23:11:37
Postat av: Eva-Lena

Hahahahahahahaha

2009-09-23 @ 06:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0